»Samo iz Instrumenta za povezanje Evrope (IPE) je prejela 780 milijonov evrov in 80 odstotkov teh sredstev namenila projektom na področju železniške infrastrukture.«
»V perspektivi od 10 do 20 let bo lahko poljsko železniško omrežje boljše kot v državah 'stare' Evropske unije, kjer so bile naložbe v ta prevozna sredstva leta zanemarjene.«
»Namesto dragega projekta, ki bo vodil v še več cestnega prometa, bi bilo treba sredstva usmeriti v ureditev železniške infrastrukture...«
»Sredstva za železniško infrastrukturo, torej za vzdrževanje in obnove, se v letu 2023 povečujejo za 173 milijonov evrov oziroma za 55 odstotkov. Kar verjamem, da je korak v pravo smer. Če želimo govoriti o zelenem, potem je treba železnicam dati prioriteto.«
»Država je zagotovila kar izdatna sredstva. Pozneje, ko bo postaja preurejena, se bo tovorni promet umaknil s te postaje.«
»V ta namen so na ministrstvu v zadnjih mesecih pripravljali 'vizionarsko orientiran, predvsem pa ambiciozen' načrt vlaganja v železniško infrastrukturo za naslednjih 30 let, ki bo zahteval bistveno višja finančna sredstva kot do zdaj, pri čemer je Mihelič omenjal znesek 12 milijard evrov.«
»Sredstva, ki bodo potrebna za to, so milijardna. Govorimo o vlaganjih, za katera bo morala prispevati celotna generacija. A to je edina pot naprej, če želimo izkoristiti naš geografski položaj. Logistika je eno od gospodarskih področij, kjer ima Slovenija največje naravne prednosti.«
»Najeli bomo posojilo za 900 milijonov evrov za gradnjo vseh prog, ki ne bodo sofinancirane s sredstvi EU-ja, torej lokalnih in regionalnih, ki niso na (jedrnih evropskih, op. STA) koridorjih.«
Kliknite povezavo za prikaz izjav v želenem obdobju